Ett år som au pair

2013-09-20

Ja.. Jag borde väl ta och skriva ett slags avslut här. Jag är iaf hemma nu, det var svårt att lämna men det är otroligt skönt att få ligga i sin egen säng och känna de gamla vanliga lukterna.

Jag har haft ett otroligt år. Det ha varit svårt som fan vid vissa tillfällen, men alla de bra stunderna har vägt upp. Jag ångrar inte något och önskar att alla ni som är kvar gör det bästa av tiden som är kvar nu, för det går alldeles för fort. Tack ni underbara vänner som varit en räddning i så många situationer och tack till familjen som ens gjort det här möjligt.

Om någon ens har en tanke på att åka som jag gjort. ÅK ÅK ÅK. Det är värt det 10 gånger om. Man får en andra familj, man får vänner för livet, man får resa och se mer än det turistiga USA och man växer otroligt mycket (både som person och kanske lite på bredden)...

Men nu ropar mamsen att frukosten är klar. LYX!


2 Comments

2013-09-20 @ 14:15:35

Åååh så fint, tack för att jag har fått ÄRAN att vara din kompis under detta år bästa Sanna <3

2013-09-22 @ 20:32:42

Du kan inte bli större som människa. Det är inte många som är så kloka och fina som "20-åringar". Vi är så glada att du kommit hem. Kram


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback