Hemma!

2013-09-11

Äntligen hemma efter en dags flygande! Det är sjukt att det är 6tim mellan San Fran och Nevvan.

Mina fina flickor kom och mötte oss på bussen och skjutsade hem oss, TACK igen! Jag fick prata med, och krama lite på, min vm innan jag sprang över till ollis där alla tjejer, även de nya, var samlade. Mys!

Nu har jag tagit en dusch (utan flipflops) och kanske äntligen fått ut all sand i hårbotten (peppar,peppar). Jag har gått barfota inomhus utan att behöva sanitera mina fötter och ligger för tillfället i mina underbara säng och denna natt blir förövrigt min sista i sängen då jag imorgon flyttar upp i gästsängen för att göra rum för Amanda som kommer på torsdag. Spännande!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback