3 days to go!

2012-08-24

Jäklar vad jag ogillar den här appen för tillfället... Dagarna försvinner alldeles för fort och jag har knappt hunnit göra något. Nu har några presenter införskaffats men har några kvar som jag förhoppningsvis kan hitta på Ullared idag.

De 4 dagar som gått har jag bara flängt fram och tillbaka för att hinna träffa alla innan jag åker. Har hunnit med mitt första riktiga hejdå idag, kunde inte riktigt stoppa tårarna, kommer sakna min fina Julia!


Försökte komma igång med packningen men hälften( se: 4/5) ligger på tvätt så får bli att göra på söndag ( dagen innan... Jag brukar vara packad och klar en vecka innan annars x). Har även mitt projekt att skriva som jag ärligt talat kom på igår att jag måste göra, men jag har fått bilder av familjen så borde gå ganska fort att få klart!

Nu får jag kasta i mig latten så jag hinner med tåget!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback