Au pair training dag 2

2012-08-30
Ja, ännu en dag har bara flugit förbi. Hat haft lektioner mellan 8-5. Blev en del första hjälpen och CPR, efter det pratades det om disciplin, väldigt intressant och lärorikt! Vädret fortsätter i samma anda och känns som när vi var i Grekland i våras, något som gillas väldigt mycket. Tror till och med att jag börjat vänja mig, duschade varmt för första gången jag kom hit..
Har förretsen hawaii-tema, något som märks på allas blomkransar och maten på lunchen (frukosten är däremot
typiskt amerikansk = söt) 
 
      

dåliga mobilbilder, men kan inte använda kamerans :/ 
 
 
      

Spenedrade eftermiddagen i ett mall ungefär 5 min från hotellet, köpte inget men vi satt och åt och pratade ett bra tag! Ska bli hur kul som helst att åka imorgon men ändå lite sorgligt för har ändå fått riktigt bra kontakt med några tjejjer här! Det var längesedan jag skrattade så mycket som jag gjort ikväll. Ett skönt kvällsbad  med en jäkla massa skratt (tror fasen att vi skrämde alla ur poolen, blev ganska tomt efter ett tag) satte verkligen pricken över i:et. Nu hade jag tänkt lägga mig, klarar knappt att hålla ögonen öppna och vill vara lite pigg och presentabel när familjen hämtar mig imorgon!
 
 

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback