New York, New York

2012-08-28

Ja, nu säckar jag snart i sängen av trötthet. Ett skoningslöst flyg på 9 timmar från München varav mindre än en spenderades sovandes blandat med en morgon som började 5.30 kan vara orsaken. Om man får gissa lite. Nu är iaf klockan 10.30 em medan min kroppsklocka är 4.30 am så jag har nästan dygnat!

Hade ett brutalt jobbigt avsked med familjen på Landvetter, men det jobbigaste var nog när planet lyfte, då fanns det ingen återvändo. Mötte iaf upp 3 svenskar till som jag flög med, jättetrevliga och så kändes det ganska tryggt också :)

Väl framme så åkte vi en minibuss till hotellet med ett gäng tyskar och överblickade Manhattans siluett i mörkret, att säga att det var mäktigt är ett understatement. Hotellet är mysigt och jag tog ett kvällsdopp i poolen med Emma, en av svenskarna, vilket var ganska välbehövligt i den extremt fuktiga värmen som är här. Imorgon blir det upp vid 6 och göra samma sak, sen utbildning och efter det en tour i NY! Så då blir det riktiga bilder, blir inte så bra när man gör det här från mobilen :)


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback