The final countdown

2012-08-20



Ja, nu är det overkligt nära - 1 vecka. För ett år sen satt jag på en brygga i Norge och bestämde att det är det här jag verkligen vill göra (fast det har varit en dröm i många år) och nu äntligen är det 7 dagar kvar. 7 jäkla dagar. 7 dagar som bara kommer springa iväg. 7 dagar fyllda av glädje, tårar och avsked. Herregud.

Alla frågar hur det känns att åka snart och jag tycker ärligt talat det känns asjobbigt. Inte för att jag inte ser fram emot det eller har ändrat mig men just för att det är så jobbigt att säga hejdå, speciellt till pojkvännen.

Nu har jag iallafall en vecka där jag kommer flänga fram och tillbaka och egentligen ska fixa alla småsaker men som för mig betyder fixa typ allt.. Framförhållning var det va? Har haft någon spärr när det kommer till att fixa allt; presenter, packning och ordna alla papper och sånt. Så nu är det väl också dags att börja komma igång med att blogga, ville gärna för min egen skulle börja lite när jag började ansöka men nu får jag börja lite på riktigt!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback