Dec. 05, 2012

2012-12-05

Har vart en tung dag, inte av skäl man kanske skulle tro - utan har i princip somnat så fort jag satt mig ner. Känner att min löptur imorses var värt ett bragdguld med tanke på dagsformen, men men, vi körde däremot inte yoga få båda var helt slut. Dagen har annars rullat på bra och avslutades med pepparkakshusbygge, barnen gjorde ett riktigt bra jobb måste jag säga. Ett lite små sjukt fakta för er där hemma är att här gör man inte glasyren och köper godiset utan allt kommer i ett paket, färdigt och klart. Snacka om tråkigt.


1 Comments

2012-12-10 @ 14:44:39

Annie är grymt imponerad och jag har halvt om halvt lovat att nästa år ska du hjälpa henne med ett. Hoppas allt är bra med dig....
Kram


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback