Bittersweet harmony

2012-03-31
Efter 3 hela dagar med packande, flytt och slutligen flyttstädning så kan man äntligen pusta ut! Det har varit minst sagt stressande att ha så mycket med lägenheten samtidigt som med skolan, körkort och aupairandet! Det är med delade känslor jag lämnar min första lägenhet, lite tråkigt efter som den var definitionen av perfekt men ändå skönt eftersom jag nu i slutet bara kännt mig stressad när jag kommit hem. Lite salt och sött liksom.

Som en räddning från ovan så fick jag däremot mail från STS där det stog att min aupair profil kommer att vara dold fram till 4 månader föra mitt första arrival date(vilket iofs är om ty två veckor, men ändå), som är väldigt skönt för då jag redan har pratat med några familjer vilka alla ville att jag skulle komma tidigare än vad jag kan (ibland kan man vara för tidigt ute..) så nu kommer det stå lite stilla på au pair hållet, tack och lov!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback