Fjärliar i magen...

2012-03-17
Eller rättare sagt stenar skulle jag vilja påstå.

Ska ju bli au pair så pratade med en famlij igår och dom var helt underbara! Det är bara ett problem, dom sa att dom har kontakt med en annan au pair också vilket gör mig lite nervös för jag gillade dom verkligen. Vi ska prata imorgon i alla fall och då ska jag skypa med hela familjen. Iofs är det första familjen jag pratar med men ibland känns det bara rätt, och då tar mitt sjuka beroende av att planera över vilket gör att jag hoppas på för mycket. Men jag vill ju hamna hos dom. Typ jättemycket. Faktiskt. Så det kanske inte gör så mycket. Eller?
Håller på att spricka av nervositet och nyfikenhet, och har gjort verkligen hela dagen, så därför tänkte jag "varför inte skaffa en blogg? då kan jag ju tänka på annat!" men tji på mig, nu sitter jag änå här med ont i magen och konstant uppdaterar min mail.

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback