It's a beautiful day

2012-03-22
Härlig dag idag, sjukt fint väder. Däremot så satt jag inne på lektioner och senare, risk ettan. Körkortet är något som jag har blivit mer stressad över sen jag skickade in mina ansökningar.

Jag behöver inte körkort för att kunna ansöka men de vill gärna ha ett ungefärligt uppkörningsdatum vilket är ganska svårt att måtta.. Jag slängde ut mig "i slutet av april" så när jag väl blev antagen så blev man ju ganska stressad. Nu har jag däremot kommit en bra bit på vägen, alla moment på körskolan är genomförda, risk ettan klar och jag har datum för; stadskörning, omkörning och halka. Nackdelen är då det faktum är att min halka är den 23:e april och om jag ska ha ett körkort innan exams börjar (2 maj) så behöver jag verkligen vara grym. Ingen press liksom. Alls.
Förövrigt har jag talat med min underbara vän Natalie som verkligen fick in mig på au pair-spåret. Vem kan liksom mostå charmen av det liv hon lever där? eller av henne? Längtar som tusan, är obeskrivligt!
mina fina flickor som just nu befinner sig på samma kontinent där det förövrigt är nån jävla värmebölja?! Tycker inte alls synd om mig själv..nejdå

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback