överraskningar!

2012-03-26
ja, första gången man putsar fönstren på 3år och trasan är svart. Förvånad? Knappast. Hade ju varit lite imponerande om jag inte gjort det för att jag flyttar. Har förövrigt väldigt gamla och stora fönster som man kan dela på och putsa mellan..

Plockade upp telefonen och trodde det var någon från Borås som ringde men det var visst en familj från USA! Blev gött förvånad för jag hade inte fått någon intervjuförfrågan. Menmen, fick ett lite off-intryck av mamman.. hon frågade om jag har pojkvän och det verakde verkligen vara ett problem för henne. Fick värsta predikan om att om vi inte gör slut innan så kommer jag få sån hemlängtan att jag åker hem eller så kommer han tröttna så att vi gör slut. Kände bara what? haha Mne förstår ju liksom att dom inte vill ha en au pair som åker hem efter bara någon månad men hon skrämde mig lite där vilket inte kanske gav något bra första intryck.. Menmen, det återstår att se!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback