Helgens bravader

2012-11-20

Hade helt glömt av att skriva om helgen! Fredagen spenderades iaf med sushi och nyaste twilight filmen(såå bra!)

I lördags tog vi en sväng till ett outlet center där det blev lite shopping (en julklapp för min del) innan vi drog vidare och provade på något jag aldrig gjort innan, nämligen bergsklättring (eller vad det nu kallad, var iaf inomhus) med Ellen Elina och Olivia! Så himla kul var det, flög i princip upp för väggen de första gångerna men eftersom väggarna blev svårare och armarna blev tröttare så gick det lite segare. Kramp och en en omöjlighet att röra armarna karaktäriserade väl minst sagt de sista klättringarna. Att nämna träningsverken jag har i mina underarmar känns nästan överflödig. Kan däremot helhjärtat säga att jag är sjukt stolt över min prestation och känner verkligen att träningen har gett resultat!

Har en massa bilder och även en video (ska se om jag kan få upp den imorgon) som Elina tog med sin mobiltelefon så kvalitén är inte den bästa(måste verkligen bli bättre på att ta med mig systemkameran) men det är bättre än inget iaf!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback