Kortvarig lycka

2012-11-09

Beskriver ganska väl lillens humör för dagen. Eftersom skolan började 2 timmar senare på grund av snön (hallå, varför händer detta aldrig i Sverige???) så lekte vi ute i snön ist, barnen var helt lyriska över snön. Dessvärre så var allt i princip borta efter lunch (till min lycka, lillen kan leka i timmar och jag fryyyser!)
Så har mest hängt ute idag, skönt med lite frisk luft efter 2 veckor som så gott som spenderats inomhus.

Fick även träna första gången efter Sandy, svårt att hitta tid när barnen inte är i skolan. Körde power yoga och fy fan vad skönt det var. Helt sjukt. Älskar yogan och att få komma igång igen. Ellen har gjort ett träningsschema som vi ska börja med på måndag, funderar på att lägga upp det här för min egen skull, då måste jag ju träna så jag kan kryssa av dagarna. Jobbigt värre, men är taggad, 2 veckor och skräpmat och stillasittande har satt sina spår - vill verkligen träna!

Här kommer lite bilder från dagen :)


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback