Chilldill

2012-10-09
Började dagen med välbehövligt natalie-skype, så skönt att få prata med min darling! Drog sedan och hämtade upp Johanna och vi drog oss mot sports authority för att jag skulle inhandla resten av mina måsten, löpartights och långärmade. Efter många svettiga minuter i omklädningsrummet hittade jag det jag ville ha, är supernöjd! Invigde tajtsen och ena tröjan idag - efter våran kanelbulle lunch så kändes det som en nödvändighet... Vi tog oss även en tur till en halloweenaffär och kollade runt - en en riktigt stor deal här och människor började pynta redan för typ 3 veckor sedan, är helt sjukt. Lämnade av Johanna och drog mig sedan hemåt för jobb och sitter nu här och ska säga till de resterande 2 att lägga sig, lillen somnade som en sten på 3 minuter, skönt!
 
Behöver jag säga att den var stor som ett hus, hur jäkla god som helst och ångestframkallande som sjutton?
 
 Vi hittade grymma halloweenmasker sådär lagom till valet, eller vad sägs som en nerdrogad chaffis?
    
 
1 par niketights och två asics tröjor - kalaset gick på 600 spänn. Helt okej.
 
doftar som himeln, eller papparkakor, kan inte riktigt bestämma mig.

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback