Lördagens bravader

2012-10-07
Fredagen utspelade sig lite annorlunda mot vad som var tänkt då bara hälften av oss fick biljetter till Pitch Perfect, däremot så hade ju hälften sett den så vi gav upp våra biljetter och kollade på Taken 2 istället. Bra film det med, men jag tvivlar på att Ellen såg något då hon satt med sin sjal över ansiktet i princip halva filmen haha ;)
Innan det hann vi med en middag på Wild Ginger, sushi för hela slanten blev det!
 
Dagen har spenderats på Garden, som förövrigt har 10 000 parkeringsplatser - hela Melleruds kommun kan alltså campa där, lite rolig fakta sådär på kvällskvisten. Jag inhandlade saker jag har behövt från dag 1 här vilket mitt stackars svenska konto fick finansiera - men är hur nöjd som helst. Johanna och Elina hittade också några riktiga guldkorn! När vi kände oss klara drog vi oss till mig och kollade film och käka popcorn. Dom drog efter det och jag avnjöt en underbar middag med bästa värdfamiljen - är så jäkla goa! Nu blir det däremot en tidig kväll då vi ska med en buss kl 6.18 imorgon bitti som ska ta oss till New York där vi byter buss för att sedan sluta upp i Washington där dagen ska spenderas - ska bli så jäkla kul!
 
här kommer lite randoms från dagens inköp
 
sanna älskar nike, märks det? 
 
spanat in godingen länge och nu kunde jag inte låta bli
 
halva priset på yankee, hur kan man motså? (nu hade du allt velat vara här chatarina!)
 
 
 
 
 
 
 
 

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback