Tankar

2012-10-05

Ännu en vecka har bara rusat förbi och jag förvånad fortfarande över hur jäkla fort tiden går här! Jag tänkte på det igår, vad jag skulle göra en helg i Sverige liksom och man skulle kanske gå ut en kväll och dega typ resten. Här känns det däremot som om att det är fullt ös hela tiden, antingen bio, shopping, NY, utgång eller kollektivt mys. Hade laddat upp med en jäkla massa filmer på min hårddisk och efter en månad har jag fortfarande inte sett en ändå. Har jag väl någon tid över så träffar man tjejjerna, tränar eller klämmer in ett avsnitt gossip girl. Jag lever helt enkelt ett annat liv här som jag just nu älskar. Kommer jag orka med mer än ett år? Tvekar starkt. Njuter nu medans jag är här.

Lite filosofi sådär på kvällskvisten. Annars försöker jag febrilt komma igång med träningen vilket funkar hur bra som helst i början på veckorna. Har svårt att motivera träning när jag väl har sovmorgon. Speciellt idag, har världens tandvärk, visdomständerna har börjat bryta igenom och det gör ont så in i skogen. Sen så vet jag inte om det vart vädret idag men har skit ont i nacken och bihålorna (hoppas på att det är vädret iaf). Träning kändes helt enkelt inte viktigt idag. Men mitt mål är 2 mil i veckan och 4 pass med Jillian. Lycka till.


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback