Allt och inget

2012-09-14

Är precis så det känns som just nu. Känns som om det konstant är fullt upp, men vad gör jag egentligen? Inget i princip.

Har kännt av lite saknad av dom där hemma dom senaste dagarna vilket har gjort att allt känns lite extra jobbigt. Men då gäller det att hitta på andra saker, annars sitter man bara och tycker synd om sig själv och gör det värre. Så min taktik är helt enkelt att skjuta undan det, hemma finns ju alltid kvar när man åker tillbaka, så varför inte släppa det för att faktiskt kunna njuta av den relativt korta tid man har här?

Har blivit starbucks besök med tjejjerna och en tur till mallet med Johanna, myselipys! Köpte ett par nya klackar för det är uppenbarligen ett måste om man ska kunna gå ut och dansa här. Jag bangar inte på ett tillfälle att köpa ett par Steve madden's!

Annars händer inte så mycket här, aktiviteter drar igång för barnen så blir genast mycket mer körande, och med det förvirring, men även en chans att ta det lite lugnt. Håller på att dra på mig en förkylning, vem skulle inte göra det när temperaturen skiftar konstant? Svinkallt på morgonen, du svettas på dagen och fryser på kvällen. Sen så är det ju konstant kallt inne. Det jag ville komma till är att jag inte vill träna för det kan bli sämre, men det kliar allt lite i benen, får bli att börja med en daglig runda nästa vecka!

Nu ska jag sova och tagga inför morgondagens bravader!

(slänger in bild på skorna och gårdagens gourmet middag, jag gjorde chicken quesadillas, gudomligt goda om jag får säga det själv. Sådär lagom blygsam är man ju)


1 Comments

2012-09-14 @ 16:41:25

Käket ser smarrigt ut - var kommer all denna blygsamhet ifrån?????? ;-)
Vilka snygga skor!! Synd du har så små fötter ;-P
KRAM


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback