för lat för att orka

2012-09-27
Har haft mig några lugna dagar här efter helgens bravader. I måndags rullade jag och lillkillen vad som kändes som 10000 jävla köttbullar,tog närmare en timma... Men klara blev vi i alla fall! Med lite lingonsylt och potatismos drömde jag mig vackert tillbaka till Sverige för någon minut, good times!
 
 
Igår så spenderades halva dagen ute på uppfarten där jag och lillen målade med gatukritor, mysigt värre. Han måöade hela familjen, hus och djur. Jag satt och kämpade med din blomma!
 
 
 

 
Idag så har barnen varit lediga, jag jobbade lite på morgonen och sen efter lunch. Under min lediga tid gick jag med Olivia ut för att gå med Cody, vi hämatde Jenna och tsm körde vi en Jillian-workout. Nu fasen gäller det, ska försöka nästan varje dag i en månad (vem försöker jag lura, eller hur?) men ska försöka iaf. Efter jag jobbat klart så drog vi oss, efter en tur till affären, till Olivia där vi myyyystelipyste. 
 
 

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback