I'm walking on sunshine

2012-09-22

Igår hade jag en klockren dag med barnen, allt bara flöt på! Jobbade till halv 9 och då var de lediga redan klara på starbucks så blev att kolla på tv, lugnt och skönt! Kunde verkligen inte vakna imorses däremot så hoppade min löprunda (jag var ledig så var svårt att motivera en löprunda vs. en mycket välbehövlig sovmorgon! Blev ist att gå upp vid 9 och skypa med Adam, Ellen och Natalie. En perfekt start på dagen!

Började jobba när jag hämtade lillkillen och sedan dess har det vart full rulle.. Käka, handla, simmning, hämta tjejen, mellanmål, balett, hem och köra till fotboll, fixa middag, hämta balett, köra direkt till simmning osv. Men älskar det, har fullt upp och innan man vet ordet av ligger man och somnar när man nattar lillen, underbart! Varje gång jag ligger där och halvsover överväger jag starkt att bara sova vidare men har hittills kunna motstå denna extreme frestelsen.

Har inte tagit så mycket kort men här kommer några random


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback