New Jersey

2012-09-03

Har ett mindre problem med min adapter vilket betyder att jag inte har kunnat ladda min dator... Därför har det inte blivit något inlägg här, är så tråkigt att inte kunna lägga bilder och sånt som man vill när man gör det från mobilen, men nu har jag inget val. Har nu snart varit i USA i en vecka!

Familjen hämtade upp mig på hotellet i torsdags eftermiddag - var så nervös att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, men det klickade bara så fort man såg dem. Hade en bra första dag med dom, vi åkte och handlade och kassörskan fick reda på att jag var svensk och att det var mitt första besök så hon gav mig en bukett med solrosor, så gulligt! Barnen är jättegoa och föräldrarna likaså. På kvällen kom några av deras vänner över, ett par med en svensk mamma och deras au pair Olivia, var hur roliga som helst och det var kul att träffa en au pair.

Fredagen jobbade jag lite på förmiddagen, trodde jag skulle dö av värmeslag efter all jaga vi lekte i lekparken, är fortfarande inte van med värmen. Sen på kvällen kom Jenna, Elina och Olivia över på pizza och vi drack lite vin och hade det bara allmänt trevligt!

I lördags följde jag med tjejerna till en pool där vi solade lite, sen jobbade jag på kvällen!

Idag har jag kört med min vp och gått igenom regler och sånt med båda vf. Dom är hur goa som helst, kommer inte bli några problem att trivas här! Sen mötte jag upp hela svenska gänget för frozen yoghurt och middag, himla gött gäng!

Så här blev en liten sammanfattning av helgen, kommer förhoppningsvis köpa en till adapter imorgon om vi inte drar in till NYC :)


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback