Svettigt värre

2012-09-05
Har jobbat hela dagen idag vilket innebär att man får komma på aktivitet, efter aktivitet vilket inte är så lätt med barn som är lite vrånga.. MEN vi tog oss till en lekpark och hängde där ett tag. Däremot så såg det ut som om man kört ett träningspass när man kom tillbaka, både barnen och jag var helt dyngsura. Luften idag har varit väldigt fuktig + att temperaturen ligger runt 30, det kan ju förklara det faktum att efter jag var ute och sprang (jag är STOLT) så både såg, och kändes, det som jag tränat i en bastu. Det bokstavligt talat rann från armar och ben, ställen som normalt brukar klara sig.. kan även tillägga att klockan var typ 8, det höll på att bli mörkt (här snackar vi bäcksvart) och jag sprang vilse vilket känns som dagens tema.
Skulle köra till biblioteket: körde vilse.
Åkte tillbaka för att hämta kartan:körde vilse.
Körde hem från biblioteket: körde vilse.
Körde hem den äldsta från fotbollen: körde vilse.
Var ute och sprang: sprang vilse.
I rest my case. Vete fan hur jag kommer lära mig hitta här, det går gator kors och tvärs utan någon som helst (enligt mig) logik.

Annars har jag haft en bra dag, lekte i säkert två timmar med lillkillen och hans trolldeg. Mysigt värre, fick också mitt första "i love you" från honom, men vem vet ifall det bara var för att han ville ha sina pretzels?

Mötte upp med tjejjerna på starbucks en snabbis. Fixade Bostonkursen med min vm och nu så ska jag SOVA, har vart så jäkla trött hela dagen.


här är lillkillen med spidermans borg, yeeeha!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback