vardag

2012-09-11
Har jobbat sent, annars har det varit som vilken annan arbetsdag som helst. Upp och få iväg barnen till skolan, sen så har jag ledigt i 2 timmar innan minstingen ska hämtas. Eftersom det var riktigt kyligt, endast 21 grader.. (känner att man börjar bli bortskämd med värmen), så passade jag på att ta en löprunda som var hur skön som helst! Efter det var det dags att hämta lillkillen som fick leka kvar på skolan lite medans jag satt och frös(!). Vi lekte runt och gjorde lite hemläxa sen var det dags för att laga middag. Lagade turkey meatloaf med min vm och sen fixade jag ihop lite potatismos. SÅ jäkla gott blev det.

här med min lilla hjälpreda
 
 
tänkte även passa på att visa hur mitt rum ser ut, känns ärligt talat som om man bor i ett hotellrum! Har en sjuukt stor säng, kan lätt ligga raklång tvärs över utan att nudda någon kant, och det är så fint inrett ( min vm är inredningsarkitet)!
 

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback