Helgen

2013-04-24

I lördags så åkte jag och Amelie in till new york där vi hängde. Vi tog en tur till en second hand butik med ett minst sagt speciellt biträde. Sedan drog vi vidare, hela 10m, till ett riktigt mysigt brunchställe där vi käkade lite. Efter det vandrade vi runt i west collage och upp till meatpacking district för att sedan ta oss till Chelsea market, väldigt coolt ställe måste jag säga! En fika satt fint efter det och sedan fick jag följa med Amelie och hennes familj på en balett som Amelies värdbarn dansade i. Förhoppningarna var inte de högsta men det var riktigt coolt, jag satt bara och gapade hela tiden. Sedan drog vi hem till ridgewood och käkade middag på The Office (stammisarna liksom).

I söndags tog jag en brunch med alla tjejer (förutom Anna) och efter det var det chill-läge som gällde!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback