världens bästa överraskning

2013-04-15
 
På min födelsedag sa tjejerna att den 7:e april (1 månad senare) kl. 12 skulle dom göra något för mig. Alla som känner mig vet verkligen hur otroligt nyfiken jag är, speciellt när det kommer till överraskningar. Det är inte så att jag kan låta det vara, utan jag kör på privatdetektiv-style. Jag var ganska säker på vad det var men tjejerna fick mig på villovägar när jag får en packningslista (kolla bilden), den plus väldigt mycket bra skådespeleri gjorde mig väääääldigt osäker på vad det var vi faktiskt skulle göra. Så på lördagen då vi bara skulle hänga och mysa räknar jag ju inte med att när det ringer på dörrklockan så står Adam där. Adam. Sist gång jag träffade honom var den 28:e augusti när vi sa hejdå på flygplatsen. Och helt plötsligt stod han där. Behöver jag säga att jag blev chockad och minst sagt helt sjukt jävla glad? Och ja, Amelie filmade det (vet att du undrade chatarina). Jag har inte ens ord att beskriva det med. Vad ska jag säga liksom? Jag har aldrig varit så glad och jag blir så otroligt varm i hjärtat av att bara tänka på att någon skulle göra något så fint för mig. Min fina Adam.
 
Vi försökte hinna med så mycket vi kunde, vi gick en jäkla massa i new york, vi tog en sväng till washington d.c, shopping hann vi också med - men främst så njöt vi av att äntligen få träffas. Det har helt enkelt varit underbart. Så här kommer lite bilder från veckan som gått.
 
 
 
 
 
 
 
mer bilder pallar jag inte att lägga upp, men vi har haft det otroligt mysigt iaf. Kan även tillägga att det var ca. 20-30 grader de första 4 dagarna och runt 35 grader i D.C. Kändes ju inte helt fy skam.

2 Comments

2013-04-15 @ 08:11:26

Så fina kort. Ni är helt fantastiska tillsammans. Blir helt varm i hjärtat. Tycker så mycket om er. Är så glad för er vecka. Snart syns ni igen. Vilket väder. Vi är tacksamma för vår söndag som gav oss 12 grader. Idag 7 grader och regn och helt grått. <3 <3 <3

2013-04-16 @ 09:32:35

Kan bara hålla med Fru Staafjord - Såååå fina tillsammans - Genuint, tryggt, mysigt och bara så självklart!! <3 <3 <3


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback