Början på slutet

2013-08-05

Idag markerade slutet på en era. Slutet på fina femman. Ellen sitter på ett plan hem nu
Hem till Sverige
Hem till kåsjön
Hem till växelspaken
Hem till sköna sängen
Hem till början på sitt nya liv.


Man kan knappt förstå det. Ellen har varit här sen dag 1. Hon har alltid hållit i kartan och sålt mottot "det löser sig". Hon är en vän som jag har känt i mindre än ett år, men det känns som om att vi satt där på dagis och gjorde lerkakor för typ 15 år sedan. Jag ser Ellen som en av mina närmsta och fascineras av vänskaperna man får här. Jag älskar er tjejer och kan ärligt säga att jag inte vet vad jag skulle göra utan er.

Ellen, du kommer få det så JÄVLA kul på Chalmers! Vet att vi saknar dig, ingen kan någonsin ta din plats, vi ses om 44 dagar babe!


1 Comments

2013-08-06 @ 16:21:58

Åh, Sanna!! Tårarna bränner bakom ögonlocken nu <3 så himla fin är du! Saknar dig som en galning här borta, känns grymt konstigt att jag är här hemma nu och att ni är kvar därborta! Men som sagt, vi ses om 44 dagar :D kan inte fatta att vi bara känt varandra ett år, det känns som en evighet som jag aldrig skulle vilja vara utan!!! Love u <3


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback