Vem kan sova?

2013-08-17

Om 9 timmar så lyfter flyget. Jag är så sentimental man kan bli. Grinar för det betyder att jag snart åker hem, att allt snart är slut, sen kommer de där glädjetårarna för att jag har haft ett UNDERBART år och för att jag faktiskt snart är hemma. Lär väl bli 10 sådana här inlägg innan jag åker hem, men jag blir helt stum när jag ska försöka uttrycka mig. Hur kan man ens börja beskriva ett sånt här år? Det finns verkligen inte ord. Jag är så otroligt glad att jag åkte och skulle rekommendera det tusen gånger om för man lär sig så mycket om sig själv, såväl som andra. Man får en andra familj. Man får vänner för livet. The trip of a life time.


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback