6 månader

2013-02-28

Hade mitt jubileum igår vilket firades med att minstingen spydde utanför skolan.. Nej men allvarligt, är så synd om honom. Han har haft maginfluensa en gång i år redan och nu verkar han ha något liknande. Min lilla prins <3

Tillbaka till ämnet, känns så sjukt jävla galet att för 6 månader sen vinkade jag hejda på Arlanda och tog mitt pick och pack och åkte till USA. Har haft världens tur med familjen, dom är helt underbara (förutom några spyor här och där) och jag trivs som fisken i vattnet. Jag är så grymt tacksam över den chansen jag fått och jag vet att jag aldrig klarat det utan mina underbara tjejer (Jenna och Johanna, ni är självklart inräknade) . Även fast jag har bästa stödet från alla där hemma så är flickorna guld. Så tack, ni är ovärderliga! Saknar självklart alla där hemma och då ska vi inte ens börja prata om Adam. Det har gått förvånansvärt bra dom här månaderna och tror att tiden bara kommer rusa förbi nu när våren kommer.

Här kommer lite bilder från mina första sex månader! (Den extraordinära bildkvaliten och de så vackert blandade bilderna kan förklaras genom att detta är ett mobilinlägg, jag är för lat för att ta upp datorn)


1 Comments

2013-03-03 @ 11:06:35

Njut av din tid. Alla vi här hemma finns kvar, även Adam. Klart att vi saknar dig (o som sagt då ska vi inte tala om ens hur mycket Adam saknar dig). Men visst räknar vi ner. Dagen du landar är vi där oavsett hur landet ligger....................


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback