Biljäveln

2013-02-25

Min älskade vita våffla, aka den jävla Volvon, fick för sig att ge upp inne i ridgewood idag. Det var iaf vad jag trodde. Ringde min vp efter otaliga försök att starta den (bara total vägra) och ja, jag hade den i park, ja, jag hade stängt av ljusen, ja, jag smekte henne fint på instrumentbrädan - nej, hon startade fortfarande inte. Efter sisådär 10 min svänger min vp upp bredvid oss på parkeringen och så testar jag att starta den igen OCH TROR DU INTE BILJÄVELN STARTAR?!?! Kunde ju inte annat än skratta (det var iaf vad Olivia och min vp gjorde). Tror seriöst bilen är ute efter mig. Paranoian tar över.

Här är iaf en fin bild på Olivia som var för hungrig för att vänta tills vi kom hem, sötnos!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback