Goodbye for now

2013-07-25

Då är mitt år här inofficiellt slut. Lillen drog imorses till Miami med morfarn (passade på att mysa riktigt mycket med honom för jag kommer inte träffa honom föränn efter vår roadtrip) och resten av familjen sitter på ett flyg till Sverige för tillfället. Ellen hängde med för jag skulle köra hem från flygplatsen, och nu snackar vi inte Newark, utan JFK som ligger en jävla biltur här ifrån, över Manhattan och en massa broar.

Det känns iaf okej. Slängde ur mig några vårskrik i bilen med Ellen, nu är man liksom fri. Misstolka verkligen inte nu, älskar familjen men har saknat att kunna vara ensam och kunna fokusera lite på sig själv.
Jag fick iaf en jättefin present av min vm som tack för att jag kör + en som jag och Adam kan avnjuta när han kommer, hon är så gullig!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback