Min bil är inte lik din din bil

2013-07-17

Lite häng hos Ollis efter en lååång dag. Efter jag fått iväg S till camp imorses åkte jag till Ellen som packar ihop sitt rum. Hänge där i nån timma, kollade mobilen och då hade jag två missade samtal och två sms från min vm. Då hade hennes pappas flyg blivit försenat och jag behövde hämta han med killarna på Newark, vi behövde åka en kvart senare så det var bara att slänga sig in i bilen, plocka upp killarna och cruisa till flygplatsen. Min andra tur dit i veckan så kan ju den utan och innan. Blir tre turer dit nästa vecka. Wiho. Efterser har det bara varit en jävla massa körande. 5 av mina 8 arbetstimmar har jag idag spenderats körande.

Tjejerna körde iaf en favorit som jag och Ellen (min Ellen hemma) alltid körde på våra pianokvällar som jag förövningar saknar SOM FAN!

Känner mig för övrigt jävligt snygg för tillfället.


1 Comments

2013-07-19 @ 06:58:56

Charmig tutte man har


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback