Poolhäng och silar

2013-07-12

Eftersom det åskade imorses så var lillkillens camp inställt vilket betydde att det bara var för mig att skippa spinningen och agera campleader. Vi myste med pussel och han fick sig en liten grografilektion, tror vi båda kände oss duktiga.

Efter vi hämtat S på henne läger så körde vi en lunch och sedan drog vi till poolen. Hon vill spara ihop till en telefon så hon passar/leker med killen en timme varje dag (i en perfekt värld) vilket betydde att kg fick choklad lite och inte agera lekledare för en gång skull, skönt!

Väl hemma så dansade jag och killen runt till avicii med silar på huvudet medans jag lagade middag, humlans trevligt vill jag påstå. Älskar hans min, lillen ser plågad ut haha.


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback