Ryck

2013-07-12

Är precis vad jag fick när det bestämdes att alla höll sig hemma ikväll. Allt började med att jag vek tvätt, tänkte typ "vad fullt det är i garderoben, vad många plagg jag inte kan använda för det är för varmt" så jag fick sen briljanta idén att rensa ur garderoben (Adam kommer så han får ta med sig första lasset). En carry-on väska och sportbag senare såg det lite bättre ut. Sen gick jag över till lådorna. Jag har ju en liten fläng och släng låda som har fått husera som svart hål under mitt år här.
Hitta allt möjligt där, skrattade till kort som fina vänner skickat, grät en skvätt till fina kärleksbrev och hittade min älskade rattmuff (som jag har fått använda all min möjliga kraft till att inte sätta in i min vita älskling, den fungerar däremot galant som oannband). Många fina minnen alltså.
Känner mig lite som en gravid människa (det verkar ju btw vara senaste trenden), gravida människor har man hört "nestar" liksom fixar i ordning allt innan barnet kommer. Jag har något liknande här tror jag. Vill bara ha det så lätt och smidigt som möjligt när dagen kommer då jag måste packa (lycka till att få hem allt.. Hehe) och slutligen åka. Känner mig lite filosofisk och sentimental såhär på kvällskvisten.


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback