six flags

2013-06-16

Igår hoppa vi alla in i min bil och började köra mot den officiella destinationen, Jersey shore. Men eftersom vi egentligen skulle till Six Flags (en enorm nöjespark) som var Annas födelsedagspresent så satte vi på henne en blindfold (mina fina bikinitrosor fyi) ungefär 10 min innan vi var framme! Väl där verkade presenten vara väldigt uppskattad :D vi hade en underbar dag, var fett kul! Vi åkte till och med kingda ka, vilken är världens högsta, vid starten gick den upp till ca 210km/h och den är 139m hög. Läskigt men hur kul som helst! Vi körde flumride som sista och blev alla dyngsura, men jävligt kul var det, vi körde även lite massagetåg medans vi satt där i stocken och väntade på att få åka, genialiskt!
Väl tillbaka i bilen satte vi på P3 dokumentär (hur vuxet kändes inte det?) och cruisade hemåt. Jag kan ju lätt säga att jag nu sådär i efterhand uppskattar och beundrar hur pappa körde hem sent in på natten efter ett besök på Liseberg, man var ju inte lite trött.
Så tack för en underbar dag tjejer!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback