200 days of America

2013-03-16

Hade helt missat att igår var min 200de dag här i staterna. Detta är däremot inget att fira utan inger mig mest med ångest. Vad har jag egentligen åstadkommit under dessa 200 dagar? Borde jag inte hunnit resa mer? Kanske skulle du åkt in till new york lite oftare Sanna? Kanske ska du resa på rumpan och göra lite mer?

Men sen så borde jag ju inse (vilket jag nog aldrig kommer göra) att jag har gjort ganska mycket, rest ganska mycket och faktiskt sett en hel del. Chicago, D.C, Boston i höstas - Nashville, niagarafallen och ännu mer resor under våren (och då ska vi inte ens prata om resan i slutet av året) + en hel del lokala grejer här och i new york. Det är svårt att hitta en balans, man vill se så mycket som möjligt men man vill ju inte få ett magsår på köpet...eller?


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback