En bra och en dålig

2013-03-15

Vilken nyhet tar man först? den dåliga sjävklart. Har haft ont i halsen i en veckan nu. Hurra hurra. Trodde att kroppen skulle hänga med när jag bestämde mig för att jag var frisk i tisdags, men icke. Idag har det blivit värre igen. Självklart är jag för lat för att ringa försäkringsbolaget och hålla på med massa papper så håller tummarna för att jag blir bättre i helgen så jag slipper gå till läkarn på måndag. Över till den glada nyheten. Den sjukt grymma nyheten. Nyheten som får mig att kissa i brallan. Kanske inte, men är så sjukt jäkla taggad för den 29:e åker vi till Nashville!! Har inte stenkoll på stället men min vm var där och sålde mig totalt på det. Så nu blir det att sätta på sig cowboybootsen och träna linedance framför youtube. Det kanske är värt att filma? Kan ju blir rik.


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback