New York

2013-03-26
I söndags tog jag och ellen en tidig buss in till nevvan, eftersom vi hade lite tid att döda innan dom andra kom in så vandrade vi ner till chelsea och gick highlinen. Det var riktigt mysigt och kan tänka mig att det är ännu bättre på sommaren när allt är grönt istället för visset.. Efter det fick vi sms av dom andra som kommit in där det stod att vi skulle möta dom på en viss adress. jag hade ingen aning om vad det var vi skulle göra och Ellen spelade lika ovetandes som jag var. Väl framme mötte vi Olivia och Amelie vid var som visade sig vara the museum of sex... en del av min födelsedagspresent. Det var ett minst sagt speciellt musem och en oförglömlig upplevelse, haha. Tack tjejer som får mig att framstå som världens sexgalning.. haha. Nä men serisöt, tack, ni är bäst <3
Så med lite rödare kinder tog vi oss en lunch och strosade sedan upp mot bussen.
 
det finns väldigt mycket grym street art 
 
 
vårtecken!
 
som sagt..
sjukaste utsikten längst hela highlinen
 
...
 
 
 
jag älskar när man går runt i new york och gåt mellan de olika områdena och verkligen ser skillnad. att ha gått uppifrån times square till detta känns overkligt, det är som två helt olika städer.
 
 
 
tog oss även en tur in på en second hand affär, den hade VÄLDIGT mycket fina levi's shorts.
 
mina underbara <3
vem vill inte ha sex med en av dess fina masker på sig liksom?...
 
 
 

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback