Nedräkning

2013-05-31

Nu är det 37 dagar kvar tills The color run! När det var 40 dagar kvar insåg jag att det var dags att ta tag i det här så var ute i förrgår och då blev det typ 6 km och idag blev det kanske lite mer än hälften pga värmen, klockan är 9 och det är 27 grader. Jag tycker det nästan är för varmt att springa på sommaren i Sverige, det här känns som en jävla öken. Men tänkte att hellre ta kortare sträckor nu i början för att vänja mig med värmen och sen utöka, det kommer ju inte direkt bli kyligare än på någon månad. Min värdmamma bara skrattar åt mig när jag kommer hem, bokstavligt talat DRÄNKT i svett - "you might as well have taken a shower". Jag svettas på ställen jag inte trodde man kunde svettas från, men det är väl alltid bra att svettas. Mysigt inlägg det här blev. Svett svett svett. Vilket konstigt ord svett är egentligen.


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback