Skogsmulle

2013-05-16

Ja, så känner jag mig! I förrgår (gårdagen spenderades hemma med sjuka barn och en sjuk Sanna) gick Anna, Ellen och jag en ny slinga som gick med en å, var jättemysigt att få se lite natur i den annars övervägande betongdjungeln som är här. Himlarna trevligt.
Idag har vi även ridit (!). Jag och Amelie hade första tiden för en turidning vilket var kul och lite halvt skräckinjagande. Jag överlevde och måste då säg att jag är stolt över min prestation, jag hade förväntat mig lite mer blåmärken och en och annan fraktur. Jag hade fullt upp med att hålla i mig så det blev inga bilder för min del, men snodde en från Amelies instagram!

https://cdn3.cdnme.se/3406706/6-3/pic_519518e79606ee2aa6c2669f.jpg" class="image">


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback