Skönaste kvällen på länge

2013-05-13

Jag jobbade hela dagen i lördags vilket var supermysigt, är en helt annan grej på helger utan skola och stress. Vi körde en sväng till frisören och sen chillade vi järnet.

När jag slutade var jag ändå helt slut, men det var bara att ladda om för jag skulle möta upp Anna och Amelie i ridgewood för middag. Väl där köpte vi en vinare och satte oss på en uteservering. Vi käkade grekiskt, pimplade vin och hade roligaste konversationerna.

Sen drog vi oss vidare till The office(igen) där vi fortsatte den trevliga kvällen. Vi beställde in efterrätter och en kanna sangria, bästa blandningen. Det slutade upp med att vi nu äntligen kan ha hittat oss några tvättäkta amerikanska buddys. Så värt! Hade vad jag faktiskt tror är roligaste utekvällen sen jag kom till amerikattt.

Ps. Anna tog den fulaste bilden på mig jag sett, satt och skrattade i säkert 2 min när jag såg den. Tänkte att jag måste sprida glädjen liksom.


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback