Why do all good things come to an end?

2013-05-17

Chocken. Tårarna. Ångesten.

Det var min första reaktion. Verkligheten börjar hinna fatt min lilla bubbla här och jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Fast jo, nu gäller det ju att få ut minsta lilla droppe jag kan av Ridgewood, New York och USA. Med bokade hembiljetter så inser jag väl att mitt lilla lallande jag hållt på med i nu 9 månader börjar komma till sitt slut och det med all rätt. Jag landar i verkligheten den 18:e sep kl. 10:45. Hur galet är inte det? Kan knappt greppa det. För ett år sen var jag klar med mina exams men det känns som om betydligt mer tid har gått sedan dess. Jag börjar bli gammal. Är det nu 20års krisen börjar? Fast för mig blir det 19års krisen. Shit.


2 Comments

2013-05-17 @ 06:43:20

Det tråkiga/normala får oss att uppskatta det speciella....
Pöss - skall bli gott med en Sannakram.... ganska snart... <3

2013-05-17 @ 15:22:40

Mycket fint skrivet må jag ta och säga!!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback